Pages

Saturday, April 19, 2008

kenangan???

"terus melangkah melupakn mu..." aku rs tu da cukup tuk bg aku smgt tuk lupekn die...aku x tau..knp makin aku lupe kn aku makin syg kn die..aku tau die ego..ape yg perlu aku wat...aku cume nk kami ni jd kwn balik..salah ke..aku xkesah klu pn x serapat dl..tp aku nk kami jd kwn...teruk sgt ke aku ni smpai kn die lgsg xnk kwn aku lg..

aku terima kwn2 len kate biar kn die dl..tp smpai bl die xnk tegur aku..klu betul die x de persn kat aku nape die xnk tegur n kwn aku cm sem lepas? nape mesti die jrk kn dr..knp?? hm..tah la..aku cume nk luah kn rs ht...aku sebenar nye rindu kat die...sgt2..aku x tau la nape dgn diri aku ni...knp mesti die jgk yg aku rindu n pk kn selalu...

sm depan aku x same kelas da dgn die..xpe la..mgkn tu la cara yg terbaik tuk jauh kn diri dr aku..dan kenangan2 dulu...aku doakn die bahagia...aku hrp hati die xkn terluka lg..maafkn aku klu ko ade terbace blog ni...maaf..cume aku mmpu ckp aku penah syg kn ko...

sayonara...

1 comment:

d3mOnGirL said...

mmg sakit klu syg tu terpakse kite simpan kt tempat plg tersorok skali dlm dunie...tp tu la lumrah alam..x sume yg kite harap n angan2kn menjadi kenyataan...saba la ek..aku akan sentiase support ko dr blakang...syg ko..