Pages

Wednesday, May 7, 2008

kwn gaduh skype..... =p


aku ade kwn skype yg mmg suke sgt gdh dgn aku...ade jek yg x puas hati dgn aku....tp org nye sweet...hm...klu die snym...sweet...ssh kn nk jmp laki yg snym sweet..haa....die la salah sorg..haha...ade ke die kate klu aku wat blog ni jgn ngajing2 die..mane leh...aku wat ni khas tuk ko...hahaha...klu marah sory la ek...tp aku xde cite nk tulis..so aku tulis la psl kwn aku yg sorg ni lak k..haha...
so...ni gambr die yg aku ade dlm laptop aku ni.......
tgk la...............

name mamat ni mohd nawawi bin ab halim

gambar ni di ambil ms mule2 die pkai jaket fakulti..punya la payah nk suh die pkai jaket tu..isk3.....




muke budak innocent...=p

kat panching....

the latest...(cover macho...=p)

ni muke ms kene kek....pdn muke.... =p

kn smart....(muke skema)

haa...ade sape2 nmpk muke ni????

posing jgn xposing..=p

mane satu yg hensem????

tu je la yg aku ade pn gmbr nye...so x de la aku tulis yg teruk2 psl ko kn....ok ape...hahaha...xpe la..ni kenangan tuk ko sem ni k...teruskn usaha untuk sem depan lak k...ok...gambateh ne!! doa2 la kite sume tetap berkwn smpai abis universiti ni ek...hehehe...k la..tu je dr aku tuk mohd nawawi bin ab halim..aku tau ko mesti nk org tau name btul ko kn...sbb ko x suke org pggl ko nawi jek...so aku tulis la name penuh ko...nawawi......
k...
sayonara....

2 comments:

wie2 said...

thanks la along ani..terharu aku..haha
~tggukan kemunculan blog ko dr aku..
coming soon..=P~

silly spilt said...

hahaha..da mcm tribute to nawawi..huhu...kwn gaduh skype je ke??ngeh3..adehh..rase mcm kne ketuk pale..huhuhu...