Pages

Sunday, April 13, 2008

boypren???

hm...aku nk cite tntg org2 yg hadir dlm hidup aku yg bg aku kire special la...ms aku sekolah rendah..aku suke budak name adi rizal...hm..sampai la aku abis sekolah rendah...mase da abis sekolah rendah tu aku suke kat nami...yg sebenarnye adlah sepupu aku n kami ni x leh kawin pn..sbb kami ni sepupu dekat...

hm...aku ni bkn a cntk sgt...serba-serbi la xcntik..muke byk jerawat...smpaikn ms aku kapel dgn azahari..kwn bek die kate ape kat aku.."muke ko byk jerawat"smpai giti sekali die katekn kat aku depan2 kwn2 len..huhu..last2 sekali muke die byk jerawat..hehe...ms tu aku kapel dgn azahari la..leps pts dgn die aku kapel dgn khairul azman..wlupn die kapel aku yg ke dua..tp aku rs die la cinta pertama aku..tp ms aku form 1 aku ade gak suke bdk name saifiruddin..ms form 1 kapel,form 2 kapel,form 3 kapel...hm..mmg gile la aku ni..wlupn x cntk tp tiap2 thn aku kapel..hehehe..tp sejak aku putus dgn khairul tu la..aku stop setahun..aku betul2 sayang die la kire nye ni..

pastu aku jmp la org yg aku syg...name die izwan..aku syg sgt2 kat die..sbb die penyabar..kitorg da kapel selama 3 thn lebih..aku kapel dgn dgn die ms aku form 5...aku mula nye xnk kapel..tp aku xtau knp aku rsau gile psl die ms die x bls msg2 aku..aku kol2 die rupenye ms tu ayah die meninggal..n kebetulan lak ms tu hp die kwn die pegang punya la cuak aku ms tu...terlalu rsaukn die..hm..sejak dr ms tu..aku makin rpt n aku kapel dgn die..smpai la aku msk universiti ni..tp..ms aku sem 1 ni la mcm2 dugaan..

aku mulai sibuk dgn keje2 n aktiviti2 yg ade kat uni ni..time aku free die bz..time aku bz die free lak...hm..sblm aku nk g kemping kat sungai lembing..aku n die clash...aku terkilan sgt2..kami pts sbb aku n die masing2 xnk mgalah...aku n die bkn pts sbb org ketiga ke atau ape..pts sbb kn mlsh kecik tu..hm..

ms sem 1 tu jgk kbetulan la aku rpt dgn seseorg..aku rpt dgn die dgn cara yg berlainan..tiap kali borak dgn die gune skype..mst ade je die nk usik aku..mcm suke sgt wat aku mrh..aku x tau la..knp mesti die cmtu..ms sem satu tu la aku rpt dgn die...die take care pasal aku..hm..aku mmg mnje gak la dgn die..mcm2 lagu aku tukar dgn die ms aku kwn dgn die..mgkn dah d takdir kn..msk je sem 2 aku n die ssh nk berkwn balik dgn die..aku xtau la psl pe..mgkn sbb aku..mgkn jgk salah die...aku pelik..nape la die diam kn diri..aku xphm knp...aku diam kn diri sb aku segan dgn die..xpe la..kisah lalu..

kali ni aku rpt dgn bdk name nor azam..die agk baik n jujur sgt..aku takut nk luka kn ht die..die mntk kapel dgn aku..aku xsedia sbb kn aku rs..aku xlyk tuk die..n mgkn jugak sbb ht aku da di ambil org n die msk kn dlm peti pastu die kunci peti tu n cmpk kn ke dasar laut plg dlm n org len xleh selam tuk amik ht aku tu...huhu..xpe la azam..ape2 pn wani doakn azam sentiase dpt awek yg bek sperti azam k...

ni je la aku cite psl dorg..len kali aku msk kn gmbr lak...huhu..wassalam

No comments: