Pages

Thursday, May 10, 2012

misi: alhamdulillah

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum n salam sejahtera....

hohoho...hari ni ade pelancaran 1Q di syarikat aku...
mesti gempak n seronok..
xmo pnjg2 cite psl syarikat...aku nk cite psl misi aku yg aku da start selama seminggu dua nih...
nk di jadi kn cite..
aku pegi la ke booth anis farmasi..
nk g cek la blood test aku...
keputusan yg menakjub kn...
wlu pon badan aku ni x kuwus kering lg kn..
tp dalaman bdn aku sihat!!
pagi 2 aku mcm biase amik tea mix n shake dan aloe...
pastu aku kebulor la jgk kn..dgn keadaan bdn aku ni gemuk..
so aku makan la karipap 4 biji n kuih seri muka 2 biji..
haa....aspe x tau..kuih seri muke tu sendiri da manis gile..
so bayang kn la aku mkn smpai 2 biji..

nk di jadi kn cite jgk...
member aku ni pon mkn la jgk..tp sebiji je..n minum teh tarik sbgai hilang haus..
so...
lps da mkn2 n bercakap2..
aku pon g la kat booth..utk cek blood pressure..
padahal utk suke2 je..
aku akn post gmbr kat bwh ni...korg tgk la sendiri..



tp yg buat aku lebih bgga...sbb aku nye blood test agk normal utk umur aku..
n aku kene maintain kn je..
korg byg kn aku mkn kuih2 yg byk..
tp keputusan nye agk bagus..
aku mmg yakin sgt aku akn amk herbalife ni smpai bile2..
sbb aku nk sihat n muda pada tahap umur aku...

syukur alhamdulillah...
sbb mmbuka pintu hati aku utk makan herbalife ni..
walau pada mula nye aku ni agk kedekut utk kuar duit utk jd sihat..
skrg ni alhamdulillah...aku x mnyesal..
klu leh aku nk sume family aku sihat2..walau badan gemuk atau kurus...
tu yg penting..
ok la..pape nk tny sila la komen..xpon cari fb aku ke...twitter aku ke..
korg cr je name @syazwanisam
wassalam

No comments: