Pages

Sunday, May 31, 2009

tag dr kikilala yg aku x perasan..huhu

1. Kekasih saya adalah: nor azam

2. Saya sedang mendengar:Love Story by Taylor Swift

3. Mungkin saya patut: menjawap tag2 yg ade..heheh

4. Saya baru sudah: siapkan 1 tag dr sarah...wakaka

5. Beza rakan, sahabat dan kawan: rakan rapat tp xsetia..sahabat pertalian selama nye..kawan hny sbg kenalan...

6. Saya Tidak Faham: knp hidup aku ni ssh..mgkn dugaan Allah bg pd aku ni xhenti2..

7. Saya perlu mencari: ketenangan hidup spaya xterkandas dgn haluan yg x di duga..

8. Ayat terakhir yg dikatakan kepada saya: i love u..

9. Makna hidup?: bermakna slps kite btol2 berkorban kerana Yg Maha Besar..

10. Cinta itu?: nadi kehidupan...

11. Saya paling suka: mengelamun..best pe..

12. Saya akan cuba: menjadi yg terbaik utk kehidupan akn dtg...

13. Mengapa rakyat malaysia suke menggunakan LAH di akhir ayat mereka: ye ke?? ade je aku dgr org kate bnde len...mcm ork ke..cm org terengganu..org kelantan len plak versi die..so bkn perkataan lah kn...

14. Telefon bimbit sy: same dgn org tersayang..

15. Katil saya:comel..hehekale maroon..

16.Soalan yg bagi sy tidak perlu ditanya: tah..aku pon xtau..

17. Teknologi adalah: ade kabaikan n keburukan nye pd manusia n alam sejagat..

18.Bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak?: la..nk jwp cmne?? nk kene bg resepi ke utk soklan ni ??

19. Semalam: habis kn ms dgn org tersayang..sblm die balik selase ni...

20. Hari ini: rs cm nk nges..tibe2 rindu kat umah..xmo dok sini....

21. Malam ini saya akan: tgk muvie kot..xpon sembang2 xpon men game..bl tah nk stdy??

22. Esok pula saya akan: sy nk stdy kot...selase test..huhu.jgn men2..oop tu...

23. Saya betul2 inginkan: kehidupan yg bahagia...mmpukah??

24 Badminton atau futsal: futsal..best pe...

25 Karaoke: best..penah dgn famili..ms tu la dpt dgr sore adik2 yg sumbang..wakaka

26 Makanan jepun adalah: sedap..tp sume nye rebus je...xleh hidup..huhu

27 Bilik yg terang arau gelap.: xgelap sgt..xterang sgt...tp kene ade lmpu la..

28 Ayat terakhir yg nk anda ckp kt seseorg: why me??

29 kereta: bnde yg boleh bwk kite kemane2..hehe

30 saya nk tag:sape2 je la..hehehe

No comments: