Pages

Monday, January 16, 2012

tak mungkin kerana sayang

sebelum ni...lagu alyah-tak mungkin kerana sayang... aku xpernah minat..sebab aku xpernah menghayati lirik die..xsgka..skrg lagu ni yg aku dgr tiap2 hari.. mgkn..lirik ni sgt sesuai utk org tu..moga kau makin bahagia..aku halalkn kn smua yg pernah aku bg n pernah kau pinjam..pada aku...aku xnk jmp kau lagi sampai bile2..n semua keturunan aku x kn jmp org mcm kau lg...cukup la menjadi pedoman utk aku..walau kau mmg byk kebaikkan yg kau laku kn utk aku..tp aku x sgka..dlm baik kau burukkan aku utk kepentingan kau sendiri...kau bukan la yg pertama utk cinta ku..dan juga bukan yg terakhir..bermakna kau seperti x wujud dlm kamu hidup aku..klu ade pon mgkn hny perkataan..."PENIPU".. yg sesuai utk kau.

aku letakkan lirik lagu ni..lame aku pendam..tp mgkn jgk jodoh kt mmg xde..maaf kan aku..aku mmg dh rase sgt benci dgn kau..smpai kn aku rase kau la satu2 nye manusia yg paling aku bnci kat dunia ni..

Lirik Lagu Tak Mungkin Kerna Sayang - Alyah

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

No comments: