Pages

Friday, August 21, 2009

tag and award from azie....




Nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini...

ape yek pasl bdk nie~ hehe...
1. comel mcm teddy bear...sedap di peluk....
2. salu kene kacau dgn sume pensyarah.....
3. suke wat proposal yg di suruh oleh lecturer....
4. suke bergaduh mnje2 dgn sarah....
5. dok kat c5 aras same dgn aku..hehhehe

Setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award...
1. suke men game kat computer....
2. suke tgk pantai....
3. suke men air.....
4. impian nk g mekah....harap2 sempat...
5. suke mn tenet...search bnde baru...
6. suke bercakap byk....
7. suke kene kn adik2...hehe....lagi2 dgn adik aku yg laki n adik ppuan yg last...
8. suke tgk cite sailormoon...tgh mngumpul cd2 sailormoon....
9. suke msk...tp mls nk msk....
10. try to be the best for my family..

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya, dan ceritakan tentang mereka...
>>aku nk sume kwn2 aku di tag...supaya mereka semua rase diri mereka special dlm hidup aku....
S.E.L.A.M.A.T M.E.N.J.A.W.A.B

2 comments:

aZie 4eVa said...

kak ani...
rsnye pasal ske wt proposal tu slh ek...
eeiiiiiiii, xkuase~
xpecially en rahiwan tu~ haha

serenity said...

haha...tp rs cm btol jek...ngehh2...