Pages

Monday, June 15, 2009

about me~

nur syazwani

nur 5+3+9=17
syazwani 1+7+1+8+5+1+5+9=37
17+37=54
5 + 4 = 9

Your blood type is AB and it explain that you are ...

Basic behavior :

* Romantic and sentimental
* Extremely practical
* Excellent in analyses
* Give fair criticisms


Tolerance :

* Try to be hard-working
* Tend to be impatient


How do you see your future and past ?

* Sentimental about the past
* More concern about the immediate problems than anything else


How do you express your emotions ?

* Usually stable and calm Sentimental
* Usually cool and steady, but can get upset with an immediate, unsolved problem
* Can get moody easily

Nombor Rahsia disebalik nama anda ialah : 9

Mereka mempunyai personaliti yang pelbagai sehingga menyukarkan orang sekeliling mereka untuk memahami mereka.

Seorang yang murah hati dan gemar menghulurkan bantuan bagi yang memerlukan. Bagi diri kamu, wujudnya kepuasan apabila kamu berjaya membantu orang lain. Kamu berhati-hati dalam memilih tumbuhan-tumbuhan yang ingin ditanam di sekitar tempat tinggal kamu. Kamu memiliki ramai teman rapat, ini kerana kamu memiliki keperibadian yang romantik. Kamu berusaha gigih bagi mengatasi kegagalan atau kekecewaan dalam hidup. Kamu melambangkan diri kamu sebagai individu yang berhati-hati.

Kamu adalah penggemar Minuman Panas : Penampilan anda kelihatan penuh menyakinkan dan matang. Mungkin ramai yang memperkatakan bahawa penampilan anda kelihatan lebih matang dari usia sebenar anda. Namun anda tidak pernah menghiraukan apa jua tanggapan orang lain yang diberikan kepada anda. Anda memiliki matlamat hidup yang tersendiri dan sentiasa berusaha untuk hidup merealisasikannya biarpun terpaksa berhadapan dengan bermacam-macam rintangan. Teruskan usaha anda itu.

Seluar Jeans : Pengemar yg menggemari seluar jeans adalah seorang yg optimis dan tenang, gaya tersendiri, amat mengasihi org yg disayangi, sanggup berkorban apa saja tapi sering tersilap mengambil keputusan.


Cara berjalan melambangkan wanita seperti ini memiliki sifat yang tertutup. Ia hanya akan berbicara dengan orang-orang yang dekat dengannya dan dpt dipercaya untuk menyimpan rahasianya. Wanita seperti ini biasanya sukar untuk ditakluk hatinya. Disamping sikapnya yang dingin, wanita seperti ini tidak peduli dengan kehidupan cinta. Namun, jika ada lelaki yang berhasil menawan hatinya, dijamin akan mendapat kebahagiaan. Sebab, wanita jenis ini sangat setia, dan dia tidak akan mengkhianati lelaki yang dicintainya.

2 comments:

materialgalz said...

bapakkk banyakkk..ngeh3

serenity said...

ngeh2..nk wat cmne...wee~