Pages

Sunday, August 10, 2008

life.....

bukan senang nk jd manusia ni ek..sbb nk kene jadi perfect tuk org2 yg dekat dgn kite...bile ade 1 kesalah terus di pertikai kn...aku bukan perfect tuk sume org...aku hny mnusai biase...bkn nye robot tuk tau ape yg perlu kite wat...dr ape..smpai bile..kene wat selalu ke..klu la aku leh wat cm tu da lame da aku wat...knp la tiap kali ape yg aku wat tu akn jd buah mulut org..salah ke ape yg aku wat??? klu la ade org bunian nk aku...nk je aku ikut dorg ke alam len..hehehe...gurau2..mmg la wat mase ni aku sedih..tp aku xkn give up dgn life aku..aku tau nape Allah mguji aku selama aku hidup ni...dr kecil sampai la aku da tua ni pn aku masih lg d serang dgn dugaan2 yg aku xtau la smpai bile aku leh thn..
cume aku pinta Ya Allah...tenang kn la hati ku ketika aku d beri dugaan2 yg mcm ni...kepada mane2 yg penah terase ke...terkicik hati ke dgn aku...sory la byk2...aku pnh dgr..kate2 maaf la plg senang di ucap kn klu kite nk mgakui salah kite...
so....AKU NK MNTK MAAF LA KAT SAPE2 YG AKU PENAH TERKASAR N SAKIT KN HT...mgkn niat aku n mgkn jgk aku x sngaje wat korg sakit ht....

No comments: